برش هاسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

آخرین نامه شهید علی اصغر بشکیده

کلام شهیدان: فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی : شهدا را در چشم، دل و زبان خود بزرگ ببینید، همانگونه که هستند. فرزندانتان را با نام آنها و تصاویر آنها آشنا کنید.

« بسمه تعالى »

درود برهبر كبير انقلاب امام خمينى دامت بركاته و درود بر شهيدان راه حق و فضيلت .

پدر و مادر گرامي ام سلام.

اميدوارم كه هميشه در حال خدمت به اسلام و جمهورى اسلامى باشيد و مورد تأئيد خداوند و حجت برحقش امام زمان (عج) و نائب عظيم الشأن امام خمينى باشيد و سلام مرا از فرسنگ ها راه دور و سنگرهاى خونين بپذيريد .

خواهر گراميم … سلام ، سلام بر تو اى خواهر عزيزم كه خداوند تو را هميشه در كارهايت موفق كند. اميدوارم هميشه خدمت گزار اسلام باشى و قدم در راه مجاهدان راه الله بگذارى .

سعى كن در كارهايت رضاى خداوند مورد نظرت باشد كه خداوند كسانى را كه او را ستايش مي كنند و او را مى‌پرستند، دوست مي دارد .

خواهران نور چشمى‌ام! سلام مرا بپذيريد و شما را از راه دور دعاگو هستم .

برادران عزيزم محمد و هادى كوچولو! خدمت شما سلام عرض مي كنم اميدوارم شما عزيزان هم در سايه حكومت اسلامى موفق و مؤيد باشيد . خواهران و برادران نور چشمى! اى عزيزان! دست هاى كوچك تان را بلند كنيد و با قلب هاى پاك تان كه از همه پليدي ها پاك است، از خدا بخواهيد امام را طول عمر دهد، اسلام را پيروز كند و كفر را نابود كند و فرزندان خمينى كبير در جبهه با پيروزى كامل و سرافرازى براى اسلام بجنگند .

آرى سلام بر شما اى عزيزان! اى دوستان! شما بوديد كه مرا هر كدام تان به یک صورتى كمك كرديد تا بتوانم خود را در راهى كه انتخاب كردم، بيشتر غرق كنم؛ همچون كشتى‌اى كه در قعر دريا غرق مي شود، من هم در اين راه خود را غرق مي كنم به معنى شهادت و شهيد شدن در راه خدا تا اين حد كه از من بر مى‌آيد. انشاءالله اين عملم براى خدا باشد و مورد رضاى خدا هم باشد؛ اگر چه مورد رضاى عده‌اى از خدا بي خبران نباشد و يك پاسدار اسلام، يك پاسدار قرآن، بايد خود را آماده كند، آماده هر لحظه براى پذيرفتن اين راه؛ راه حسين راه؛ اسلام؛ راه على؛ راه شهادت كه شهادت تا آخرين حد كمال يك انسان است و با شهادت خود به حد كمال مى‌رسد .

اى عزيزان مى‌بخشيد اگر چه نتوانستم زحمات شما را جبران كنم . پدر زحمت هايت و تو اى مادر تو را نيز فراموش نمي كنم . و اى خواهر كه چگونه مرا دوست مي داشتى و اى عزيزان شما را هرگز فراموش نمي كنم؛ ولى چه كنم كه دست تقدير چنين خواست. چه كنم وظيفه شرعى بود و اگر نبود اين راه، راه كمال، راه رسيدن به خدا، به همان خدا قسم اگر قدم برمي داشتم ولى من اين راه را با آگاهى قبول كردم و بر من تحميل نشد؛ بلكه تفهيم شد و فهميدم كه راه خدا، راه رسيدن به كمال اين است؛ يعنى راه شهادت، راه حسين، راه عاشورا و راه شهيدان خدا .

پس از شما عزيزان مي خواهم خود را براى چنين شهادتى آماده كنيد كه مرگ با عزت، بهتر از زندگى با ذلت است و بعد از من هیچ گونه ناراحتى به خود راه ندهيد . از همه دوستان برايم حلالىت بطلبيد و سلام مرا به همه برسانيد .

خدا يارتان باد.

به این پست امتیاز دهید.
حتما بخوانید:  حمایت حضرت زهرا (س) از شهید حسن آقاسی زاده شعر باف

مطالب زیر رو هم از دست ندید…

نظرات و ارسال نظر