برش هاسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلم شهید سید محمد تقی رضوی

کلام شهیدان: فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی : شهدا را در چشم، دل و زبان خود بزرگ ببینید، همانگونه که هستند. فرزندانتان را با نام آنها و تصاویر آنها آشنا کنید.

پیام مقام معظم رهبری (رئیس‌جمهور وقت) به مناسبت شهادت سردار شهید محمدتقی رضوی:

بسمه تعالی

اربعین شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار رشید اسلام، معاونت فرماندهی مهندسی رزمی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، شهید بزرگوار محمدتقی رضوی را که پس از تلاش‌های بزرگ و مخلصانه چندین ساله و تحمل شدائد فراوان به لقاءالله پیوست، را گرامی می‌داریم.

شهادت دلیر مردان و آبدیدگان میدان‌های الهی، قله کمالی برای مجاهدت‌ها، مقاومت‌ها وفداکاری‌های آنان است و مهر تأیید و قبول از جانب پروردگار بزرگ می‌باشد تا در زمریه نخبگان و برگزیدگان حضرتش درآیند و خلعت وصال پوشند و جاویدان نزد پروردگارشان مرزوق و متنعم شوند.

اینجانب شهادت این لاله رسول خدا (ص) و حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (علیه الاف و التحیه و الثناء) را که در آستان مقدس و مبارک آن حضرت نیز غنوده است، به خانواده محترم، همشهریان عزیز و عموم مردم شریف خراسان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و رضوان الهی را برای این شهید عزیز و اجر صابران را برای خانواده محترم ایشان از حضرت حق استدعا دارم.

سید علی خامنه ای

رئیس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۶۶/۰۴/۱۳

کتاب سیرت رضوانی؛ زندگی نامه و خاطرات سردار جهادگر شهید محمد تقی رضوی، نویسندگان: عیسی سلمانی لطف آبادی و همکاران، ناشر: انتشارات سلمان، نوبت چاپ: اول – ۱۳۸۸؛ صفحه ۱۲۲٫

به این پست امتیاز دهید.
حتما بخوانید:  شهید علی چیت سازیان و عبور از سیم خاردار نفس

مطالب زیر رو هم از دست ندید…

نظرات و ارسال نظر