برش هاسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی

کلام شهیدان: فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی : شهدا را در چشم، دل و زبان خود بزرگ ببینید، همانگونه که هستند. فرزندانتان را با نام آنها و تصاویر آنها آشنا کنید.

 بسم الله الرحمن الرحیم و صلی الله علی محمد واله وسلم تسلیما.

و درود خدا بر تمامی تلاشگران حق علیه باطل و بر امام عزیزم که مارا آگاهی بخشید و در هر فرصت به پاک کردن زنگار منیّت­ ها پرداخت تا فقط برای خدا باشیم و بر شهدا رحمت خدا باد که به ما آموختند چگونه بهتر رفتن را.

مسلّم تسلیم هستم وشهادت می ­دهم خدای حیّ لایموت، رحمن ورحیم… و محمد (ص)بهترین برگزیده از ۱۲۴هزار رسولش و علی(ع) وصی برحقش و یازده فرزندعلی(ع) از فاطمه (س) بر حق ­اند. و اما تنها حجت خدا مهدی(عج) است که به انتظار فرمان ظهورش، نگران از انسانیت نشسته است.

و اعتقادم بر این است که امام خمینی روحی فداه به حق نماینده بر حق امام زمان (عج) و حجت خدا مهدی زهراست و فرمانها و دستوراتش همه از خداست، به این لحاظ تسلیم تسلیمم و همه را مخصوصاً نزدیکان را به این عقیده دعوت می­ کنم به شدت…

اما می ­دانم نتوانستم تکالیفم را در مورد پدر و مادرم و نیز هم… همسرم و برادران و خواهرانم و دوستان و خویشاوندانم انجام دهم. از همه شما می خواهم برایم طلب مغفرت کنید که بسیار گنه کار و دستم کوتاه است.

تمام زندگی:

اِن یَمسسکُم قرحٌ فقد مسّ القوم قرحٌ مثلهُ وتلک الایامُ نُداولها بین الناس ولیعلم الذین آمنوا ویتّخذ منکم شهداء واللّه لا یحبُّ الظالمین ولیُمحصَّ اللّه الذین آمنوا ویمحص الکافرین (سوره آل عمران آیات ۱۴۰-۱۴۱)

قال الحسین (ع): انَّ الحیاة عقیدهٌ و الجهاد.

فرزند کوچک شما ولی اله چراغچی

۱۳۶۲/۱۲/۳٫

به این پست امتیاز دهید.
حتما بخوانید:  وصیت نامه شهید مهدی خندان
دانلود باکس
مشاهده با QR کد

مطالب زیر رو هم از دست ندید…

نظرات و ارسال نظر