برش هاسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

وصیت نامه شهید ستار ابراهیمی

کلام شهیدان: فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی : شهدا را در چشم، دل و زبان خود بزرگ ببینید، همانگونه که هستند. فرزندانتان را با نام آنها و تصاویر آنها آشنا کنید.

«بسم الله الرحمن الرحيم يا ايها الذين آمنو اذكروا نعمه الله عليكم»

 اى اهل ايمان به ياد آوريد نعمتى را كه خداوند نصيب شما ساخت.

 در اين زمان كه ما زندگى مى كنيم، بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره نسيم اسلام وزيدن گرفته و دارد از خفقان بيرون مى آيد و اسلام زمان پيامبر (ص) و على (ع) تكرار مى شود و جهان را متوجه خود كرده است و تمام مسلمين و مستضعفين را زير پرچم خود آورده است. مستكبرين و دشمنان كه در رأس همه آنها آمريكا و شوروى و اسرائيل جنايت كار است، به اين آسانى نخواهند گذاشت كه حكومت اسلامى جهان شمول شود و اسلام براى محكم شدن ريشه هايش نياز به فداكارى و جانبازى و از خود گذشتگى روحانيون و جوانان و تمام اقشار مسلمين را دارد .

به خاطر اسلام است که مطهرى ها و بهشتى ها و رجایى ها و باهنرها و هزاران شهيد والامقام ديگر را از دست مى دهيم تا اسلام پا برجا باشد. با اين اوصاف ديگر چه چيز باعث درنگ ما شده است و نمى گذارد خود را به قافله آنها برسانيم .

 خداوندا ما را جزء سربازان خودت قرار ده كه سربازان تو هميشه پيروز هستند. خداوندا ما را جزء حزب خودت قرار ده كه حزب تو هميشه پيروز است .

 خداوندا ما را قدرتى عنايت كن تا تمام دشمنانت را از روى زمين نيست و نابود كنيم.

 خداوندا به ما صبر و استقامت عنايت كن تا با آخرين قطره خونمان، پرچم الله اكبر تو را بر دوش حمل كنيم و در جهان برافرازیم.

خداوندا به ما توفيق ده تا تمام دشمنانت از سازمان منافقين وحزب امت گرفته تا چريكهاى فدايى خلق و پيكار و ديگر سازمانهاى كفر و الحاد را از صحنه گيتى برداريم و جهان را براى ظهور امام زمان (عج) مهيا كنيم. آمين.

اشهد ان لا اله الا الله. اشهد ان محمد رسول الله. اشهد ان اميرالمومنين عليا ولى الله .

 من حاج ستار ابراهيمى فرزند مراد على در كمال صحت و سلامت وصيت خود را اين چنين بازگو مى كنم :

همسرم! در اين زمانى كه قرار گرفته ايم تمام نيروهاى جهان به جز تعداد اندكى از آنها همه با هم، هم پيمان شده اند كه اين صداى الله اكبرى كه از ايران اسلامى به رهبرى نايب امام زمان، امام خمينى بلند شده در گلوها خفه كنند. به شما سفارش مى كنم كه هيچگاه امام را تنها نگذاريد و سخنان امام را مو به مو اجرا كنيد و سعى بر اين داشته باش زينب وار زندگى كن و به بچه ها تربيت ياد بده و محبت امام عزيز را در دل مهدى و دخترانم زياد كن که چراغ راهمان اينها هستند .

 اى همسر عزيز! اگر جنازه بنده به دستتان نرسيد، به پدر و مادرم دل دارى بده. خودت مي دانى من اسير نخواهم شد؛ چون كه از دشمن خدا نفرت دارم. بعد از من بزرگ خانه و مرد خانه مهدى مى باشد؛ به شرط اينكه شما زينب وار زندگى كنيد و تمام زندگى مال شماهاست.

همسرم! به بچه ها واقعيت را بگو و دروغ نگوييد که پدر رفته به دزفول و بر مى گردد و بگو پدرتان عاشقانه در راه خدا و براى رضاى خدا جنگيده و شهيد شده است و اگر جنازه ام به دستتان رسيد حتما در همدان دفن نمائيد چون كه من نمى خواهم بچه هايم در روستا زندگى نمايند و از تمام آشناها برايم حلاليت بخواهيد.

در مرگ من گريه و زارى ننمائيد كه دشمنان شاد خواهند شد.

 ديدار در قيامت و خرج دفن و مراسم از اموال خودم باشد.

والسلام عليكم

به اميد پيروزى اسلام ستار ابراهيمى هژير

به این پست امتیاز دهید.
حتما بخوانید:  وصیت نامه شهید ا سماعیل دقایقی

مطالب زیر رو هم از دست ندید…

نظرات و ارسال نظر