برش هاسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شهید علی صیاد شیرازی

کلام شهیدان: فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی : شهدا را در چشم، دل و زبان خود بزرگ ببینید، همانگونه که هستند. فرزندانتان را با نام آنها و تصاویر آنها آشنا کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم‏

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامى مؤمن و پارسا و پرهیزکار، سپهبد على صیاد شیرازى امروز به دست منافقین مجرم و خون خوار و روسیاه به شهادت رسید. این نه اولین و نه آخرین بارى است که دلى نورانى و سرشار از عشق و ایمان و وفادارى به آرمان های بلند الهى، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت از سوى زمره جنایتکار و فاسدى که ادامه‏ حیات خود را، در خدمت گزاری به دشمنان اسلام دانسته است، قرار می ‏گیرد و دست خائنِ خودفروخته اى، نهال ثمر بخش انسان والایى را قطع می ‏کند.

او مانند دیگر مردان حق، از روزى که قدم در راه انقلاب نهادند، همواره سر و جان خود را براى نثار در راه خدا بر روى دست داشتند. سرزمین هاى داغ خوزستان و گردنه ‏هاى برافراشته‏ کردستان، سال ها شاهد آمادگى و فداکارى این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و جبهه‏ هاى دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خود گذشتگى او حفظ کرده است.

خطر مرگ، کوچک تر از آن است که بندگان صالح خدا را از راه او باز گرداند و عشق به منال دنیوى حقیر تر از آن است که در دل نورانى شایستگان جایى بیابد.

کوردلان منافق بدانند که با این جنایت ها ،روزبه روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون مردان پاک دامن و پارسا،همچون صیاد شیرازى و شهید لاجوردى بد نامى و سیاه رویی آنان را در تاریخ و در دل این ملت، همیشگى خواهد کرد؛ و سردمداران استکبار، که با وجود لاف زنی های ضد تروریستى خود، به امید آن نشسته ‏اند که تروریست هاى مزدور شان، در ایران اسلامى با شهید کردن مردان استوار و مقاوم انقلاب، راه تسلط بر ایران اسلامى را هموار کنند، بدانند که خون شهیدان راه حق، ملت مؤمن ما را راسخ تر و آشتى ناپذیرتر و مقاوم تر مى ‏سازد.

رحمت و فضل بیکران الهى بر روح شهید عزیزمان، على صیاد شیرازى و لعنت و نفرین خدا و فرشتگان و بندگان صالحش بر ایادى منفور و مطرود استکبار.

این جانب شهادت این بنده‏ برگزیده‏ خدا را به ملت ایران، به خصوص به یاران دفاع مقدس و ایثارگران جبهه ‏هاى نور و حقیقت و به خانواده‏ ى گرامى و فداکار و بازماندگان محترمش، تبریک و تسلیت مى‏ گویم و صمیمى ‏ترین درود خود را بر روح پاک او و خون به ناحق ریخته ی او نثار مى‏ کنم.

والسلام على عباد الله الصالحین‏

سید على خامنه اى‏ ۱۳۸۷/۱/۲۱

به این پست امتیاز دهید.
حتما بخوانید:  ماه رمضان با شهید علی صیاد شیرازی

مطالب زیر رو هم از دست ندید…

نظرات و ارسال نظر

نظرات بسته شده است.